Bestellen & Betalen
Informatie over bestellen en betalen via de Cara C’air website.
Informatie over bestellen en betalen via de Cara C’air website.
Dit kun je zien als je op één van de producten klikt. Als een product niet op voorraad is, wordt dat op de pagina van het product weergegeven. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Als je een kortingscode hebt, dan kun je die als volgt gebruiken:
Je kunt nu ‘doorgaan naar bestellen’.
Ging het mis? In de foutmelding staat waarom jouw code niet gebruikt is. Neem contact met ons op als je er niet uit komt. We helpen je graag verder.
Er wordt vrijwel direct na het bestellen een orderbevestiging verstuurd per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Check eerst je spambox, misschien is de mail daarin terecht gekomen?
Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.
Je kunt je bestelling wijzigen, totdat je de pakbon ontvangen hebt. Zodra je de pakbon per e-mail ontvangen hebt is het pakket met de post verzonden.
Je kunt je bestelling wijzigen door contact met ons op te nemen:
BAP Medical BV Nederland
Telefoon +31 (0)55 355 25 80
Is het pakket al verstuurd? Dan kun je het weigeren aan de deur (kosteloos), of het pakket zelf naar ons retourneren.
Er worden met regelmaat kortingscodes verspreid via onze nieuwsbrief. Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief.
Op de anti-allergie hoezenset zit standaard 20% korting. Hier heb je geen kortingscode voor nodig.
Op feestdagen is ons pand gesloten. De bestellingen worden op de eerste werkdag na de feestdag weer verwerkt. Je kunt uiteraard wel jouw bestelling plaatsen.
Caracair.nl gebruikt een beveiligde internetomgeving voor het afrekenen van je bestelling. Je transactie wordt versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding, waardoor anderen niet de kans krijgen om mee te kijken bij de betaling. Je kunt de beveiligde verbinding herkennen aan het slotje in je webbrowser.
Onze betalingen worden afgehandeld door MultiSafepay, een betrouwbare Nederlandse Payment Service Provider (PSP). MultiSafepay staat onder toezicht van De Nederlandsche Bank (DNB) en voldoet aan de strenge regels voor de veiligheid van transactieverkeer (volledig PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) gecertificeerd).
Ja, dat kan. De bestelling wordt dan verzonden nadat de betaling is ontvangen.
Neem contact met ons op, zodat we vooraf een factuur kunnen maken. Door bij de betaling het factuurnummer te vermelden, kunnen we jouw overboeking matchen met de juiste bestelling.
Voor het maken van de factuur hebben we de volgende gegevens nodig:
Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. Gespreid betalen wel, in 3 termijnen zónder rente. Dus: komt een grote uitgave even niet goed uit? Of wil je een grote uitgave liever spreiden in drie termijnen? Kies dan voor afrekenen met in3.
Het eerste termijn betaal je direct wanneer je de bestelling afrondt. De andere twee termijnen betaal je na 30 dagen en na 60 dagen.
Er zijn zes verschillende mogelijkheden om je bestelling te betalen:
iDEAL, je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internet betaalomgeving. iDEAL werkt alleen wanneer je pakket afgeleverd wordt op een Nederlands adres.
Creditcard, hiermee betaal je zonder dat het geld direct van je rekening wordt afgeschreven. Je leent als het ware tijdelijk geld van de creditcardverstrekker. Eén keer per maand wordt dit bedrag van die betaalrekening afgeschreven.
PayPal, is een online betaalplatform waarmee je op verschillende manieren kunt afrekenen. Hiervoor moet je in PayPal een account aanmaken met je e-mailadres.
Bancontact, is een veilig en betrouwbaar online betaalmiddel enkel voor Belgische kaarthouders.
In3, gespreid betalen in 3 termijnen zónder rente. Het eerste termijn betaal je direct wanneer je de bestelling afrondt. De andere twee termijnen betaal je na 30 dagen en na 60 dagen.
Factuur, wil je liever niet online bankieren? Dan is het mogelijk om te betalen middels een factuur. Wel leidt dit proces tot een langere levertijd, omdat de betaling eerst in goede orde bij ons binnen moet zijn voordat we overgaan tot verzending. Voor een factuur hebben we de volgende gegevens nodig:
Ja, je kunt dan kiezen voor de betaalmethode: in3. Met in3 kun je je aankoop vanaf €100,- in 3 termijnen betalen, zónder rente.
Het eerste termijn betaal je direct wanneer je de bestelling afrondt. De andere twee termijnen betaal je na 30 dagen en na 60 dagen.
Met In3 betalen kun je je aankoop (vanaf €100,-) in termijnen te betalen met 0% rente. In3 is de enige gespreid betaalmethode zónder rente. Je betaalt jouw aankoopbedrag gespreid in drie termijnen. Het eerste termijn betaal je direct wanneer je de bestelling afrondt. Binnen 30 dagen voldoe je de tweede betaling en binnen 60 dagen de derde betaling.
Stap 1: Voeg je product (minimaal €100,-) toe aan de winkelwagen en klik op ‘Doorgaan naar bestellen’.
Stap 2: Vul je gegevens in en klik onder ‘Betaalmethode’ op ‘In3’. Hier wordt je aanhef en geboortedatum opgevraagd (dit is nodig is voor de gespreide betaling, niet voor marketingdoeleinden).
Stap 3: Klik op ‘Bestelling plaatsen en betalen’. Je betaalt nu in de omgeving van in3 alleen de eerste termijn direct.
Stap 4: Selecteer je bank en plaats de bestelling door op ‘Bestellen met betaalverplichting’ te klikken.
Stap 5: Je wordt nu naar je bankomgeving geleid om de eerste termijn direct te betalen en hiermee je bestelling af te ronden.
Stap 6: Je ontvangt op je scherm en per mail een bestelbevestiging van in3.
Let op: 5 dagen voor de volgende termijnbetaling ontvang je een bericht van in3 over de volgende termijnbetaling. Als je niet (op tijd) betaalt, zal in3 een herinnering sturen met een betaaltermijn. Betaal je dan nog steeds niet, dan zullen er extra kosten in rekening worden gebracht.
Terugbetaling met in3 betaalmethode: Wil jij je bestelling, die met in3 is betaald, annuleren of retourneren? Dan wordt het bedrag wat je tot dan toe hebt betaald, binnen 5 werkdagen teruggestort. Het eventuele resterende bedrag wordt verrekend zodat je niks meer hoeft te betalen.