Klachten
Informatie over het indienen van een klacht.
Informatie over het indienen van een klacht.
We vinden het natuurlijk jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Maar we lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je telefonisch, per e-mail of per post contact met ons opneemt:
BAP Medical B.V.
Laan van Westenenk 64
7336 AZ Apeldoorn
Telefoon: +31 (0)55 355 25 80
E-mail: info@bap-medical.com
We nemen zo snel mogelijk contact met je op, in ieder geval binnen 5 dagen na ontvangst van je klacht.
Je kunt je klacht ook indienen bij het Europese geschillenbeslechtingsplatform via ec.europa.eu/odr/.
Wij proberen zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 5 dagen na ontvangst van de klacht, te reageren op je klacht. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te geven, dan zullen we binnen 5 dagen na de ontvangst van jouw klacht, een indicatie geven van de termijn waarbinnen wij verwachten een inhoudelijke of definitieve reactie te geven op jouw klacht.